Novinky

Náš společný oběd

12.06.2017 16:03
S předstihem informujeme o našem společném obědě, který si chceme připravit 28.6. 2017. Na tento den budou mít děti odhlášený oběd v jídelně (zařídím sama). Uvaříme si kuřecí řízek s bramborovou kaší a okurkovým salátem. Každé z dětí si donese plátek masa na řízek a zbývající suroviny jsme...

Výukový program ptáci

15.05.2017 14:53
V pátek 12.5. jsme s dětmi navštívili ORNIS v Přerově, kde jsme absolvovali v rámci přírodovědného projektu výukový program Ptáci. Dozvěděli jsme se, jak který ptáček hnízdí. Děti si vyzkoušely, že není jednoduché nakrmit malé ptáčátka a nakonec jsme prošli celou sbírku ptáků v ORNISU. (foto na...

Průkaz mladého cyklisty

12.05.2017 07:15
Ve středu 10.5. 2017 měly děti možnost ověřit si své znalosti v dopravních předpisech, značkách apod. Také se pod dohledem strážníka a instruktora z autoškoly, pokoušely úspěšně zvládnout jízdu na dopravním hřišti. Někteří měli ze začátku problémy s respektováním značek, předností, atd., nakonec,...

Jak pomáháme na projektu Erasmus +

09.05.2017 14:52
Ve čtvrtek jsme se s plným nasazením pustili do tvorby kulis pro divadelní představení Cinderella. Hru hrají žáci dramatického kroužku v rámci projektu Erasmus+. Vytvářeli jsme tři prostředí - kuchyň, pokojíček a prostředí diskotéky. Jak se nám to povedlo se můžete podívat sami :-)...

ŠKOLNÍ VÝLET PRAHA 2017

09.05.2017 07:08
Informace o školním výletu :-). Termín 21.6. 2017 odjezd z Hranic 7:27, příjezd do Praha hl. n. v 10:12. Podrobnější info o programu níže na odkazech. Absolvovat budeme program číslo 2. Výlet.docx (12633) www.ca-futura.cz/olomoucky-kraj/

Noc s Andersenem

12.04.2017 07:21
Trošku se zpožděním :-) podáváme zprávy o naší Noci s Andersenem. Letošním tématem byl Čtyřlístek, proto nás celé odpoledne a večer provázel Pinďa, Bobík, Fifinka a Myšpulín. Detailně jsme se seznámili s komiksem, autorem Čtyřlístku a s jednotlivými postavami. Informace děti zjišťovaly,...

Den naruby

28.03.2017 11:27
4.B byla dnes plná učitelů a učitelek! Měli jsme totiž v rámci výročí narození Jana Ámose Komenského Den naruby. To znamená, že dnes celý den učily děti! Měly krásně připravené hodiny plné her, pracovních listů, opakování a procvičování probraného učiva. Učila nás dnes paní učitelka Maruška, Nelča,...

4. den škola v přírodě

16.03.2017 23:14
Předposlední den byl nejvíce akčním dnem z celého týdne. Po dopoledním programu, kdy jsme v rybníce lovili nejrůznější živočichy, které jsme se pak snažili správně rozpoznat, následoval odpolední program. Jízda na raftech! Děti se rozdělily do skupin, ve kterých měly objet "ostrov" a vrátit se...

3. den školy v přírodě

15.03.2017 16:22
Dnešní den jsme skoro celý trávili venku. Ušli jsme celkem 8 Km! Po cestě jsme hráli nejrůznější hry, obdivovali jsme místní krajinu např. nekončící lány sněženek a také jsme viděli jak vypadá místo, které osídluje bobr. Největším zážitkem dnešního dne bylo rozdělávání ohně a následné opékání...

2. den škola v přírodě

14.03.2017 22:21
Druhý den se nesl v duchu hledání, poznávání, určování a v neposlední řadě ochutnávání nejrůznějších semínek. Dopolední program probíhal venku. Děti přiřazovaly plody ke stromům, vysvětlovaly si jak se plody můžou přenášet a také si vyrobily "létalku". Už trošku vymrzlí jsme se rádi přesunuli zpět...